החלפת ותיקון מנעולים

מאיר המנעולן המהיר מיומן בהחלפה ותיקון של כל סוגי המנעולים! רב בריח? כן! שריונית חסם? כן! מולטילוק? ברור שכן! נתקעתם מאחורי הדלת הסגורה ואתם חסרי אונים? לא יודעים מה לעשות כשהמפתחות נעלמו ואינם? רילקס! מאיר המנעולן המהיר כבר בדרך אליכם כדי להתמודד עם הדלת הנעולה ותוך פרק זמן קצר לפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר. שימו לב, מאיר דרייר המנעולן זמין בכל שעות היממה לאורך כל השבוע והוא נותן שירותים בכל אזור בית שמש. נתקעתם? הכל טוב יש מי שעומד לצדכם להחזיר את החיים לשגרה מה יותר מהר.

 

החלפה ותיקון של מנעולים

כחלק בלתי נפרד מאבטחת הדירה שלנו ושמירה על פרטיות מגיעים המנעולים, אבל לפעמים הם עלולים לאבטח אותנו חזק כל כך עד כדי נעילה הרמטית. תיקון מנעולים והחלפה שלהם למרבה המזל הם עבודה שאינה אורכת זמן רב (מקסימום שעה) וכשעבודה בידיו של מאיר המנעולן המהיר אתם יכולים להיות בטוחים שהיא תתבצע על הצד הטוב ביותר ובמהירות הבזק.

מאיר דרייר מציע עבודה מעולה במחירים משתלמים עבור שירותי החלפה ותיקון של מנעולים, כשהוא מקפיד על שירות אדיב ואמינות גבוהה. המנעולן הטוב ביותר בבית שמש והסביבה – כבר הזכרנו?!

 

מה ההבדלים בין צילינדר למנעול?

מארי דרייר נותן לנו שיעור קצר בדלתות ומנעולים: המנעול הוא בעצם מנגנון הנעילה של הדלת. זהו חלק מתכתי שנמצא בחל' הפנימי הדלת ובתוכו נחים בריחי הדלת. לרוב, בדלתות כניסה קיים בתוך המנעול רכיב נוסף בשם צילינדר. צורת רכיב זה היא גלילית ומטרתו היא הנעת הבריחים החוצה ופנימה בשעה שאנו מניעים את המפתח בתוך חור המנעול. למעשה, הצילינדר הוא האחראי לרוב התקלות הקשורות בנעילת דלתות. החלפת מנעול לעומת זאת, הינה פעולה הנדרשת לעיתים רחוקות משום שמנגנון זה רגיש פחות ממנגנון הצילינדר.

 

איך אני אדע אם אני זקוק להחלפת מנעול?

מאיר המנעולן המהיר מציג 4 אפשרויות בהם נדרשת פעולה של החלפת מנעול:

  • המפתח לא מסתובב בחור – קרה לכם פעם שהמפתח התעקש לא להסתובב בתוך חור המנעול? שימו לב להבדל: אם המפתח לא מסתובב לצד אחד במנעול = בעיה הקשורה בצילינדר. אבל אם הוא מסרב להסתובב לשני הצדדים הרי שזו בעיה במנעול.
  • הלשונית נשברה – בכל מקרה בו לשונית המנעול נשברה יש לבצע החלפה של המנעול משום שחלק זה אינו ניתן לתיקון.
  • הדלת נתקעה – במקרים בהם בדלתות הכוללות מנעול מגנטי הדת אינה נפתחת, חשוב לבצע החלפה של המנעול שכנראה נשחק עם השימוש.
  • כשהידית נפולה – בדלתות פנים שנפתחות באמצעות מפתח אפס, אם הידית עומדת בתנוחה נפולה, לא יהיה ברירה אלא להחליף את כל המנעול.

 

מתי צריך לתקן מנעול?

בתיקון מנעולים, מדגיש מאיר דרייר, חשוב לדעת כי כמערכת סגורה, בדרך כלל כאשר אחד החלקים נפגם או נהרס, משתלם יותר להחליף את כל המערכת מאשר להחליף רכיב בודד.

אולם בבעיות שלהלן ניתן לבצע תיקון נקודתי ללא החלפה כללית של כל המערכת:

  • כניסת לכלוך למנעול – לעיתים רבות הבעיה במנעול היא תוצאה של הצטברות לכלוכים כגון: חול, שומן ואבק. בבעיה זו ניתן לטפל באמצעות שימון חור המנעול בשמן ספריי. (בכל מקרה שפתרון זה לא עוזר יש לשקול החלפה של צילינדר).
  • בלאי במנעול – שחיקה של המנעול עשויה להיפתר באמצעות שימון יסודי של המנעול.
  • מפתח שבור בתוך המנעול – גם לכם זה קרה? לעיתים אנו דוחקים את המפתח בלחץ והוא עשוי פשוט להישבר בפנים ולהותיר אותנו עם הלשון בחוץ והלשונית בפנים. במקרה כזה מגיע מאיר המנעולן המהיר עם המכשור הייעודי ומחליק את המפתח מחוץ למנעול בצורה עדינה כך שלא ייגרם נזק לצילינדר.
  • תקלות שונות במנגנון המנעול – לעיתים עשויה לקרות תקלה בה בריחי הדלת מתקשים להיכנס לחורים המיועדים להם במשקוף, הסיבות לכך יכולות להיות מגוונות:

אי כיוון של הדלת – כאשר דלת אינה מכוונת כתוצאה משקיעה או מהתרופפות עשויים הריחים "לברוח" מהשקעים שלהם מה שעושי להקשות או לא לאפשר נעילה הרמטית של הדלת. במקרה כזה יש לדאוג לכיוון מדויק של הדלת על ידי מנעולן מוסמך מומחה. בנוסף, מומלץ לא לתלות על הדלת משקלים כבדים כדי למנוע בעיה זו מלכתחילה.

בעיה נוספת שעלולה להיגרם הינה בלאי של המנגנון או עיקום של בריחי הדלת כאשר היא נטרקת במצב סגור שחוב להימנע מטריקת דלת כאשר היא במצב נעילה. במקרה כזה מאיר דייר מחליף את המנגנון כולו כדי לפתור את הבעיה.

החלפת מנעולים לדלתות כניסה ופנים

החלפת מנעולים לדלתות כניסה

החלפת מנעול לדלת שריונית חסם

חברת שריונית חסם מתקינה בדלתות מהתוצרת שלה מנעולים יקרים יותר ביחס למתחרים. בנוסף, החלפת מנעול של שריונית חסם מהווה פעולה מורכבת משל דלתות פלדלת ורב בריח וכוללת ניתוק הדלת מציריה מה שמאריך את משך העבודה ומייקר את מחיר השירות. נציין כי דלתות ישנות של שריונית חסם כוללות מנעול נדיר שאינו קיים עוד בשוק כך שייתכן שבמקרה ויש לכם דלת כזו, תצטרכו להחליפה בדלת חדשה.

 

החלפת מנעול פלדלת

במידה וניסיון לסובב מפתח בדלת פלדלת נתקל בקושי והבריחים מסרבים לצאת, ייתכן מאוד והמנגנון פשוט נשחק. מה שצריך לעשות במקרה זה לפי מאיר המנעולן, הוא לבצע החלפה מקצועית של המנעול. מאיר מציין כי במידה ואתם רוצים לבצע החלפה של של מנעול דו צדדי למנעול של פרפר/כפתור (מנעול שננעל ונפתח מבפנים ללא שימוש במפתח). ניתן לבצע החלפה של הצילינדר בלבד, ולא של כל המנעול.

 

החלפת מנעול דלת עץ

דלתות כניסה מעץ עשויות להכיל שני סוגים של מנעולים: מנעול רב בריח הכולל מספר בריחים או מנעול 101 בדומה לדלתות פנים.

 

החלפת דלתות פנים

לקוחות מזמינים אצל מאיר המנעולן המהיר שירות החלפת מנעול בדלתות פנים ממספר סיבות: החל ממנעול שהתקלקל, עבור דרך שינוי סוג המנעול ממכני למגנטי וכלה ברצון להחלפת סוג הנעילה.

החלפת סוג נעילה בדלתות פנים

מאיר דרייר מנעולן מוסמך מצביע על 3 סוגי מנגנוני הנעילה הנפוצים בדלתות פנים:

  • מנעול צילינדר – פתיחה וסגירה של דלת פנים בעזרת מפתח ייעודי בדומה לדלת הכניסה. החלפת מנעול ללא צילינדר למנעול הכולל צילינדר תכלול גם את עלות תוספת הצילינדר.
  • מנעול מפתח 0 – דלתות פנים נפוצות ביותר שלהן מפתח אוניברסלי ולא נעילה ספציפית על ידי מפתח ייעודי. במקרה זה , איבוד מפתחות אינו קריטי כי כל מפתח זמין עבור פתיחת דלת זו.
  • מנעול "תפוס פנוי" – מנעול זה הוא מנעול המציג האם מישהו נמצא בתוך החדר או לא. מוכר בעיקר מדלתות חדרי שירותים ומקלחות. מנעול זה נועד רק על מנת להציג נוכחות בתוך החדר שכן ניתן לפותחו באמצעו סיבוב פשוט וללא כל כלים מקצועיים.

מאיר דרייר מבצע את כל סוגי ההחלפות של המנעולים ותיקון מנעולי דלתות פנים במהירות, במקצועיות ובאחריות.

 

החלפת מנעולים לתיבות דואר

על אף שבעידן של היום רוב הדיוור נעשה בדיגיטל: בווצאפ, באימייל וברשתות החברתיות, עדיין שימושית לנו תיבת הדואר עבור קבלת הודעות שונות וחלוקת עיתונים פיזיים. מפתחות תיבת הדואר אבדו לכם? הפתרון הנכון ביותר הוא לבצע פריצה של תיבת הדואר ולהתקין מנעול חדש. מאיר המנעולן המהיר מציין כי מדובר בשירת פשוט במחיר נמוך יחסית.

 

מחירון שירותי החלפה ותיקון מנעולים

סוג השירות טווח מחירים
החלפת צילינדר/לשון לדלת עץ 270-450 ש"ח ועוד 15 ש"ח עלות החומר
החלפת צילינדר רב בריח לדלת פלדה 320-600 ש"ח ועוד 60 ש"ח עלות החומר
החלפת צילינדר מולטילוק אינטראקטיב 450-650 ש"ח ועוד 130 ש"ח עלות החומר
החלפת צילינדר מולטילוק 800 לדלת פלדה 550-900 ש"ח ועוד 250 עלות החומר
החלפת מנגנון לפלדלת רב בריח 450-800 ש"ח ועוד 70 ש"ח עלות החומר
החלפת צילינדר רב בריח לוקסיס 450-650 ש"ח ועוד 130 ש"ח עלות החומר
החלפת מנעול חשמלי 350-600 ש"ח ועוד 50 ש"ח עלות החומר
החלפת מנגנון 101 בדלת עץ 280-400 ש"ח ועוד 18 ש"ח עלות החומר
החלפת מנגנון לדלת חסם 650-950 ש"ח ועוד 220 ש"ח עלות החומר
פריצה והחלפת מנעול דואר 380-600 ש"ח ועוד 100 ש"ח עלות החומר
פריצת דלת עם לשונית תקועה ללא נזק 280-600 ש"ח
החלפת מנעול צר לדלת אלומיניום 280-450 ש"ח ועוד 30 ש"ח עלות החומר

 

מאיר המנעולן המהיר – האיש שלכם בהחלפה ותיקון מנעולים בכל אזור בית שמש, ירושלים, מודיעין

מאיר המנעולן המהיר מציע שירות החלפה ותיקון של כל סוגי המנעולים בכל סוגי הדלתות. שריונית חסם? פלדלת? רב בריח? מנעול 101? מנעול כפתור? מנעול פרפר? מנעול צילינדר? תנו למאיר המומחה בתחומו לעשות את העבודה המושלמת עבורכם במהירות וביעילות. שימו לב שמאיר דרייר הוא בעל תעודה של מנעולן מוסמך מטעם חבר המנעולנים בישראל. מאיר מביא אתו את בציוד המתקדם ביותר ועושה עבודה משולמת. החלפת מנעולים ותיקון מנעולים באזור בית שמש זה מאיר המנעולן המהיר.

מאיר דרייר
מאיר דרייר

אני מאיר המנעולן המהיר ואני מספק שירותי מנעולנות מקצועיים ואמינים בכל שעות היממה. אני עובד באופן עצמאי ומתמחה בפתיחת מנעולים לדלתות בתים ורכבים, ובפתיחת כספות. אני מציע שירותי מנעולנות באיכות גבוהה, עם מענה מהיר וזמין 24/7 לכל הלקוחות בערים כמו ירושלים, מודיעין ובית שמש ובכל האזורים הקרובים.

עוד באותו נושא

מה המספר שלך?