שירותי פריצת מכוניות

ממהרים לפגישת עבודה חשובה ומפתחות הרכב נעלמו? מאחרים לאירוע והמפתחות ננעלו בתוך הרכב? אתם לא לבד. מדי יום מקבל מאיר דרייר, מנעולן מוסמך, קריאות כאלה מכל אזורי המרכז וירושלים ויוצא לפרוץ מכוניות כדי להחזיר לבעליהם את יכולת השימוש ברכבם. שירותי פריצת מכוניות דורשים מיומנות, אחריות ואמינות ברמה גבוהה. מאיר המנעולן המהיר אמון על 3 תכונות אלו והוא מגיש שירותי סיוע מהירים בכל רחבי אזור בית שמש והסביבה. נתקעתם מחוץ לרכב? מאיר דרייר זמין עבורכם בכל שעות היממה להגיש לכם שירות מקצועי וסופר מהיר.

 

פריצת רכבים – מתי נדרש השירות?

זה לא משנה אם יש לכם רכב טסלה חדיש או שאתם רוכבים על טרנטה חבוטה, כך או כך סביר מאוד להניח כי נתקלתם בסיטואציות שבהם נתקעתם מחוץ לרכב בלי יכולת לפתוח אותו. מספיק רגע קטן של חוסר תשומת לב מירבי שבו דיברתם בטלפון, סגרתם את דלת הרכב ואופס… המפתחות נשארו בפנים. אוקיי, מה עושים עכשיו? מכיוון שברוב המקרים אנשים אינם מתכננים להיתקע מחוץ לרכב ומדובר באקט של חוסר תשומת לב, קשה לדעת מתי תזדקקו לשירותיו של פורץ רכבים מיומן. זה עלול להתרחש בכל שעה ביממה כולל לפנות בוקר או בשעת לילה מאוחרת. מה אפשר לעשות? מאיר המנעולן המהיר הוא האיש שלכם כדי להגיע ברגע הנכון ולפתוח את הרכב בפעולה קצרה ומיומנת בכל שעות היממה. מאיר מקצועי בפריצת כל סוגי הרכבים כשהוא משתמש בארגז כלי עבודה מתקדם המאפשר לייצר מינימום נזק בפריצת הרכב שלכם.

 

מתי נדרשת פעילות של פורץ רכבים?

מאיר דרייר ישמח לעמוד לשירותכם בכל אחת מהסיטואציות הבאות:

  • מפתחות הרכב נגנבו/אבדו
  • מפתחות הרכב נשארו ברכב והאוטו ננעל
  • ילד ננעל ברכב
  • בעל חיים ננעל ברכב

לעיתים, פעילותו של פורץ רכבים היא מעבר לפעולה טכנית שמסייעת לחזור לשגרת החיים, לפעמים, במקרה שבו ילד או בעל חיים נתקעו ברכב סגור – זו עשויה להיות פעולה מצילת חיים! בכל מקרה בו נתקלים בילד או בעל חיים תקועים בתוך רכב נעול יש להזעיק פורץ רכבים באופן מיידי על מנת שלא להגיע למצבים מסכני חיים חלילה. נציין כי שבירת זגוגית חלון הרכבת יעשה רק במקרה ואין כל ברירה אחרת, על מנת שלא לסכן את הילד בתוך הרכב בפציעה מזגוגית חלון (בכל מקרה של חשש לסכנה לשלום הילד, יש לשבור את הזגוגית ללא היסוס!).

 

הצגת רישיון רכב בפני מאיר המנעולן המהיר

בעבר, לפני כניסת חוק של דרישת אמצעי זיהוי של בעל הרכב, גנבי רכבים נאלחים ניצלו את ההזדמנות, הזמינו פורצי רכבים וגנבו מכוניות לפי בחירה תוך ניצול של עבודת הפורץ המקצועי. עם שינוי החקיקה בנושא, נדרש מכל מנעולן לבצע בדיקת זיהוי של בעל הרכב על ידי הצגת רישיון רכב אן תעודה מזהה. מאיר דרייר הינו מנעולן מוסמך המחזיק אישור רשמי לפריצת רכבים מטעם משטרת ישראל ונענה לדרישה לזהות את בעל הרכב כדי למנוע גניבת רכבים בארץ.

 

פריצת מכוניות – כיצד מתבצעת?

אוקיי, הרכב נתקע, גיליתם תושייה והזמנתם עד מהרה פורץ מכוניות מומחה. מה עכשיו? מאיר דרייר, מנעולן מוסמך ומקצועי לפריצת רכבים מגיש את השיטות השונות לפריצת רכבים:

פריצת מכוניות – הדרך הקלה

לדבריו של מאיר המנעולן המהיר, רוב המכוניות ניתנות לפריצה בקלות באמצעות הליך קבוע המשתמש בשני כלים מקצועיים: מוט ברזל ייעודי וכרית ניפוח. בתחילה יכניס המנעולם את כרית הניפוח המיוחדת בין גג הרכב לקצה הדלת העליון. כשהכרית מחוברת למפוח, יכול המנעולן לנפח את הכרית בעדינות. כעת, לאחר הניפוח, משנוצר רווח מינימלי בין הדלת לבסיס הרכב, יכול המנעולן להשחיל את מוט המתכת. בעזרת מוט המשיכה תתאפשר גישה לכפתור הפתיחה של דלת הרכב וניתן יהיה לפותחו ללא כל נזק לרכב.

פריצת מכוניות – הדרך הארוכה

השיטה אותה פירטנו לעיל נשמעת פנטסטית, אם כי היא לא תמיד עובדת. ישנם מקרים שונים בהם נצטרך לנקוט בשיטה אחרת על מנת לפתוח את הרכב הנעול. באילו סיטואציות למשל? בכל מקרה בו קיימת ברכב נעילת ואקום שהיא נעילה כפולה, יש לפתוח רק באמצעות מנעול הרכב בשיטה זונה המכונה "דגדוג". איך תדעו מהי שיטת הנעילה ברכב שלכם? חשוב לזכור כי נעילת וואקום קיימת בעיקר ברכבים תוצרת גרמניה לדוגמא: אאודי, פולקסווגן, מרצדס, סקודה ועוד.

 

מחירון שירות פריצת רכבים

לרוב, פעולת הפריצה היא פעולה פשוטה וקלה יחסית כך שמחיר פריצת רכבים אינו גבוה. עוד יש להבין כי אין הבדל במחירי הפריצה ביחס לסוג הרכב כך שפריצת רכב יוקרה עשויה לעלות כמו פריצה לרכב פשוט. לעומת זאת ישנם גורמים אחרים העשויים להשפיע על סוגיית מחיר השירות:

  • יש לדעת כי ככל שהרכב נמצא במיקום פחות נגיש, כך מחיר השירות יעלה. לעומת זאת, רכב שננעל במקום מרכזי על כביש אספלט מסודר ובעל גישה נוחה, יאפשר לבעליו לשלם פחות על השירות.
  • נציין כי סוג הפריצה הנדרש גם הוא בעל השפעה על המחיר הסופי: מחיר פריצה פשוטה באמצעות מוט משיכה וכרית ניפוח יהיה נמוך משמעותית משירות פריצה מורכב הכולל פריצה של מנעול הרכב.
  • העיתוי גם הוא בעל השפעה על המחיר. אינו דומה תעריף רגיל לתעריף לילה או תעריף ערב חג. מקובלת בשוק תוספת של עד 50% על המחיר הרגיל בזמנים מיוחדים.

מחיר סטנדרטי של שירות פריצת מכוניות על ידי מאיר המנעולן המהיר עומד על 200-450 ש"ח. כמובן שמחיר זה הוא מחיר לעבודה ממוצעת ומחיר סופי ייקבע רק לפי היכרות קרובה עם המקרה וטיב העבודה שתתבצע.

 

טיפ של מאיר המנעולן המהיר

רגע לפני שאתם מזמינים שירות פריצת רכבים, חשוב לבדוק שהרכב באמת נעול… כבר היו דברים מעולם שמנעולן הוזעק לאזור הרכב וגילה שאחת מדלתות הרכב כלל לא הייתה נעולה. לפני שאתם מזעיקים מנעולן ערכו בדיקה קצרה וודאו שאין שום פתח כניסה לרכב. בנוסף, ערכו בדיקה קצרה שאולי תסייע לכם למצוא מפתחות רזרביים לשימוש מיידי.

 

פריצת מכוניות – עצמאית או בעזרת איש מקצוע?

למעשה, למרות ששיטת פריצת רכבים בדרך הקלה היא שיטה פשוטה יחסית, מאיר המנעולן המהיר ממליץ להימנע מניסיון עצמאי בשל מספר גורמים:

  • מחיר כלי פריצה מקצועיים הנדרשים כדי להשלים את פעולת דרישת הרכב, גבוה ממחיר הזמנת פורץ מכוניות מקצועי. בהנחה שלא כל יום אתם נתקעים מחוץ לאוטו, יהיה לכם משתלם יותר להזמין מנעולן מומחה וליהנות ממחיר שירות מוזל.
  • אם אינכם מנוסים בפריצת רכבים, אנחנו לא אחראיים על תוצאות הפריצה. פריצה בלתי מיומנת עלולה לגרום לנזק לרכב, ככה שעדיף שתשאירו את המשימה לידהם של המקצוענים בתחום.
  • במידה ואתם מעוניינים לרכוש ערכת כלי פריצה מקצועית. איפה תאחסנו אותה? ברכב לא מומלץ לאחסן, מהסיבה שאם הוא יינעל לא תהיה לכם גישה לערכה. כך יוצא שתבחרו להניח את כלי העבודה בבית או במחסן. ומה אם נתקעתם במרחק גדול מהבית? במקרה כזה הערכה לא תהיה רלוונטית ותצטרכו לקרוא לשירותיו של מנעולן.

בהתחשב בעובדה שפריצת מכוניות אינה פעולה יקרה מאוד, מומלץ להזמין מנעולן מוסמך שיבצע את העבודה היטב וימנע מכם את הצורך להתעסק עם פעולות פריצה ללא ידע קודם. מה גם שמנעולן מוסמך מציע אחריות על ביצוע עבודת פריצת רכבים, מה שלא תוכלו לומר על פריצת רכבים באופן עצמאי…

 

 איך תזהו מנעולן מקצועי לפריצת מכוניות?

שוק המנעולנים מלא גם בחבר'ה חאפרים. איך תזהו מנעולן אמין ומקצועי? דבר ראשון: התעודה. בקשו מהמנעולן להראות לכם "תעודת יושר" מטעם משטרת ישראל. תעודה זו מעידה על כי המנעולן שלפניכם הוא בעל עבר נקי לגמרי מכל עבירה פלילית (אישור נחוץ בהחלט כשמדובר במישהו שעומד להתעסק בנעילת הרכב שלכם). שימו לב שהמנעולן אינו מציג כביכול יש לו אישור מטעם משטרת ישראל, משום שאין חיה כזו – משטרת ישראל אינה מעניקה אישור למנעולנים, היא יכולה להעניק אך ורק תעודות יושר עבור אזרחים הגונים.

בנוסף שימו לב כי מנעולן מומחה יתשאל אתכם בשיחת בירור מהו סוג הרכב שלכם וכן מהי שנת ייצור הרכב. פרטים אלו יסייעו לו להבין מהי בסוג פעולת הפריצה הנדרשת. וודאו מראש כי המנעולן ידוע להתעסק עם רכב מהסוג שלכם, ישנם מנעולנים שאינם עוסקים בפריצת רכבים גרמניים כלל, וודאו כי המנעולן שלכם בקי בפריצת רכבים מהסוג שלכם.

 

מאיר המנעולן המהיר – פורץ רכבים מומלץ באזור בית שמש

מאיר דרייר, מנעולן מוסך מטען חבר המנעולנים בישראל, מציע שירות פריצת רכבים המהיר ביותר באזור בית שמש. מאיר מנעולן אמין ואדיב במיוחד המגיש שירות מקצועי המאפשר לכם שלוב לשגרה במהירות הבזק לאחר נעילה של הרכב. אז אם אבדו לכם מפתחות הרכב או שמכל סיבה אחרת הרכב שלכם נעול ללא אפשרות פתיחה, מאיר המנעולן המהיר כאן בשבילכם כדי להעניק לכם שירות מכל הלב במחיר אטרקטיבי!

מאיר דרייר
מאיר דרייר

אני מאיר המנעולן המהיר ואני מספק שירותי מנעולנות מקצועיים ואמינים בכל שעות היממה. אני עובד באופן עצמאי ומתמחה בפתיחת מנעולים לדלתות בתים ורכבים, ובפתיחת כספות. אני מציע שירותי מנעולנות באיכות גבוהה, עם מענה מהיר וזמין 24/7 לכל הלקוחות בערים כמו ירושלים, מודיעין ובית שמש ובכל האזורים הקרובים.

עוד באותו נושא

מה המספר שלך?