סיפורה של זהבה

שלום, אני זהבה, גרה במודיעין עילית. דלת הכניסה של הבית שלי היא דלת נטרקת שניתן לפתוח אותה מבחוץ רק באמצעות מפתח. ערב אחד, יצאתי לשוחח עם שכנה הגרה דלת לידי ואחד הילדים החליט להמיר משחק במכוניות במשחק בדלת. התוצאה: נשארנו אמא וילד בחוץ ושני ילדים בתוך הבית כשדלת פלדלת נעולה חוסמת ביננו. אני טיפוס לחוץ מטבעי, באותו רגע הרגשתי לחץ משתק ונקיפות מצפון גוברות על חוסר אחריותי ואיך לא שמתי לב לדלת הנטרקת ולכך שאין לי מפתח כדי לאחד בין שני חלקי המשפחה.

השכנה שלי למזלי, לא נדבקה בשיתוק והתחילה לפעול במרץ. דבר ראשון היא ניגשה להרגיע את צמד הילדים שחיכה לי בבית מאחורי הדלת הסגורה. היא הגישה לי כוס מים וליטפה את ראשו של הבן שהרגיש אשמה על כך שהדלת נטרקה בגינו.

עניתי לה בשלילה כשהיא שאלה האם יש מישהו שמחזיק מלבדי ומלבד בעלי במפתח לבית. בעלי שהה באותו ערב מחוץ לעיר כשהמפתח רחוק מרחק 3 שעות נסיעה.

מה נעשה? שאלתי אותה, מרגישה איך לחץ הדם שלי מזנק ואני הופכת להיות חיוורת מרגע לרגע. היא הסתכלה עליי וצחקה: "את נראית כאילו הילדים נקלעו מתחת להריסות רעידת אדמה ולא אחורי דלת סגורה, את מתקשרת עכשיו למאיר המנעולן", כך פקדה עליי, "הוא עובד כאן באזור והוא מיומן מאוד בפתיחת דלתות". יצרתי קשר עם המנעולן שהבטיח לאייש את הזירה תוך דקות מספר.

בזמן הזה הגישה לי השכנה כוס מיץ ממותק ועוגת שוקולד. הרגשתי שאני מתחילה לחזור לעצמי והעניינים נכנסים לשליטה. בני הבכור התחיל לספר לילדים בתוך הבית סיפורים בקול מצחיק, כשהוא מעסיק אותם עד שכוח החילוץ יגיע.

והוא הגיע. מהיר, ענייני ותכליתי. הביא איתו את הציוד המתאים כשהוא משתמש בחלק פלסטיק גמיש ויציב על מנת לתחוב אותו בין צירי המנעול. הוא סובב לפה ולשם ואחרי כמה דקות, דלת הבית נפתחה.

מבחינתי הרגע הזה היה לא פחות מרגש מזה שבו נפלה חומת ברלין. איחוד הכוחות מחדש גרם לי לפרוץ בבכי ולהעריך מחדש את הזכות להיות כולנו יחד.

אני מודה למאיר המנעולן המהיר על היותו מקצועי, מהיר ויעיל ועל שירותו האמפתי. ממליצה לכל מי שנתקל בסיטואציה דומה להיעזר בשירותיו.

מאיר המנעולן המהיר לאחר פתיחת דלת הכניסה

מאיר המנעולן לאחר פריצת הדלת

סיפורים נוספים

מה המספר שלך?