תיאור מקרה על פריצת כספת

לעולם אל תשכח את הקוד לכספת. זה המשפט שהדהד לי בראש תוך כדי שאני חוזר ומשנן את הקוד עצמו. אך איך המשפט הזה יכול להיות תקף שמדובר באנשים מעופפים? (המבין יבין).

איך אומרים? מהון לחוסר הון, וכמו שאתם כבר מבינים סחבק שכח את הקומבינציה המתוחכמת לכספת, ממש שעה שעתיים אחרי שקניתי אותה, מבסוט ומאושר. ואם שאלתם את עצמכם למה לא רשמתי את הקוד, אז כן רשמתי. על מפית. שזרקתי בטעות לפח שרוקנתי את התכולה בכיסים (מה לא תזרקו מפית משומשת?). 

בכל מקרה ולרוע מזלי שמתי בכספת שעון רולקס וסכום במזומן של שכר דירה שבדיוק קיבלתי מהשוכר שלי, בנוסף לעוד כמה אלפי שקלים שהוספתי. בפקעת עצבים על עצמי ועל כמה שאני מעופף, ועוד אשתי על הראש שלא עוזרת עם מתן האשמות ומדריך בדיעבד איך לא להפסיק לשכוח דברים וכמה זה מעכב אותי בחיים, אני נכנס רגע לגלול בפייסבוק כדי להירגע וקולט באחד הפרסומים שירותי פריצה מקצועיים.

או שגוגל שמע את כל הצעקות או שזה נס משמיים, הרמתי טלפון למספר שפורסם וענה לי לשיחה מאיר דרייר, מנעולן במקצועו שעוסק בשירותי פריצת בתים, החלפות מנעולים, פריצת רכב ועוד. כולי מתבייש בכלל לספר לו על התקרית ומתוך מחשבה בכלל שהגעתי לכתובת הלא נכונה, גיליתי שאין דבר בעולם שמאיר לא יכול לפרוץ. מזל שהוא איש כזה טוב אה? 

מאיר הגיע אלי הביתה בשעה שקבענו, וזה היה די מהר אחרי השיחה ועוד ביום שישי לפני כניסת שבת. כמו מלאך הוא הגיע ועשה לנו שלום בית ושקט נפשי לפני השבת, פרץ את הכספת תוך כדי שאני מתעניין באיך בנאדם מגיע למקצוע של פריצות ומגלה סיפור חיים של איש מרתק ונפלא, נתן לי עצות והראה לי איך להשתמש בכספת, איך לאפס אותה וכו' ועשה את כל זה בכלום זמן. 

את כל העבודה הזאת מאיר היקר נתן לי בסכום מצחיק של 300 ש"ח, ושמחתי לתת לו את הסכום וגם טיפ מפנק, בסוף מה זה 300 ש"ח ליד התכולה שהייתה בפנים?

ממליץ לכם בחום על מאיר, לכל שירות פריצה שתצטרכו בכל שעה!

סיפורים נוספים

מה המספר שלך?