סיפור מקרה של תיקון ידית ויטרינה

שלום לכולם, ברצוני להמליץ בחום על שירות מקצועי אותו נתן לי מאיר דרייר, איש מקצוע משכמו ומעלה בכל מה שקשור לתיקון דלתות וחלונות, פריצת מנעולים, רכבים ועוד.

מאיר המנעולן הוא איש צנוע אבל איש מקצוע אדיב וישר, לקח לי מחיר שבו התפלאתי איך זה משתלם לו בכלל ועשה עבודה יוצאת מן הכלל ובזמן קצר מאוד.

אשתי ואני כיום נמצאים בפנסיה, מאיר הגיע אלינו לרמת בית שמש א' באחד הבקרים באמצע השבוע, לאחר שהתקשרנו אליו מכיוון שהידית של הויטרינה ליציאה במרפסת שלנו לא עבדה. כמנהגנו לשתות קפה של בוקר במרפסת באנו לצאת, ניסינו לפתוח את הדלת הזזה של הויטרינה ללא הצלחה, כשהידית זזה למעלה ומטה אך לא מפעילה את המנגנון שפותח את הדלת עצמה.

לאחר ניסיונות כושלים והבנה שקפה של בוקר במרפסת כבר לא יהיה, הרמנו טלפון למאיר אחרי שבעבר כבר ביצע עבודה מוצלחת לביתנו ונתן לה שירות של פריצת רכב, ככה שהיינו בביטחון מלא שהזמנו איש מקצוע ראוי למשימה.

ללא הרבה בעיות, וגם תוך זמן קצר מאוד לאחר ששוחחנו ומאיר הבין את התקלה, מאיר הגיע עם ארגז כלים קטן, ידע בדיוק מה לעשות וצ'יק צ'ק סידר את הבעיה.

מהטלפון הוא קיבל את הרושם שצריך להחליף ידית והביא עימו ידית להחלפה, אך ששיחק עם הידית קצת הצליח לתקן אותה וביושרה רבה לא ניסה לספר לנו סיפורים שצריך להחליף, למרות שכבר היינו בטוחים שכן צריך.

אני ממליץ בחום על מאיר, איש מקצוע עם לב זהב ויושרה שבסופו של דבר שווה את הכל.

את כל השירות הזה מאיר נתן לנו במחיר נמוך, שהתווכחתי איתו הוא אמר שהיה כבר בדרך לקריאה אחרת שקרובה לאזור מגורינו והכל בסדר ושאין למה לקחת יותר, כי העבודה באמת הייתה קצרה מאוד. אני שמח מאוד שיש אנשי מקצוע ישרים בעולם כמו מאיר, ובהחלט אקרא לו ואמליץ עליו לכל בני משפחת ולכל חבריי על כל תקלה שתקרה במהלך הדרך ולכל שירותי פריצה באשר הם.

סיפורים נוספים

מה המספר שלך?