סיפור מקרה על שירותי פריצת מכוניות

קוראים לי אבנר ואני רוצה להמליץ בחום על מאיר המנעולן, איש מקצוע בכיר בתחומו בכל האספקטים – זמינות, רמת שירות, מחיר והכל בחיוך גדול ובקלילות שפשוט עשתה לי טוב בלב, מה שלא חשבתי שיקרה לי ביום שאני בלחץ היסטרי ובדיוק ביום כזה אני אאבד את המפתחות שלי.

יצאתי מהמשרד שלי בירושלים בשעות הבוקר בדרך לפגישה מאוד חשובה ומצגת קריטית למשקיעים עליה עבדתי ביחד עם הצוות שלי כמה חודשים, אני מגיע לרכב ופשוט לא הצלחתי למצוא את המפתחות בשום מקום.

חסר אונים אני רץ חזרה למשרד, הופך אותו בצעקות וכלום. כאילו המפתחות התאדו מן העולם.

בחוסר חשק מוחלט אני מתקשר למאיר, מתוך מחשבה שזהו גם המצגת אבודה וגם איזה מנעולן חובבן הולך להחריב לי את המרצדס החדשה. 

בדיוק שחשבתי שהמצב אבוד – מאיר פשוט התייצב מחוץ לרכב תוך רבע שעה, קלט את מפלס הלחץ שהייתי שרוי בו ולא הפסיק לחייך ולהיות נחמד ושירותי, כל זה תוך כדי שהוא כבר עם הארגז בחוץ ומטפל בדלת הנהג. כל התהליך היה מהיר ומקצועי בצורה מדהימה, בלי שיגרם נזק לדלת או למנעול.

עכשיו תבינו, מדובר על מרצדס חדשה, עם כל הטכנולוגיות הממוחשבות הקיימות ואזעקה שפועלת מכל משב רוח קל. מאיר תקתק את העבודה בצורה שלא האמנתי, השאיר נקי ובלי טיפה של נזק.

אם עדיין לא הבנתם, אני לא הייתי כל כך נחמד באותם רגעים בגלל כל הנסיבות, ולהיתקל בבעל מקצוע כל כך אנושי ומקצועי זה ממש לא מובן מאליו. הוא פשוט הצליח ביחד עם תיקון התקלה לתקן את המצב הנפשי הלחוץ שהייתי בו, השרה עליי נינוחות ושלח אותי לפרזנטציה, אמנם באיחור קליל אבל הגעתי! 

כל העבודה המדהימה הזאת שמאיר ביצע לא שוות ערך למחיר אותו הוא ביקש. כמובן שנתתי לו טיפ כי לפעמים בחיים יש סיטואציות שמצילות אותך. תהיו בטוחים שתצטרכו הצלה בנושאים כאלה, כדאי לכם שמאיר יהיה בתמונה. כמו שהבנתם אני ממליץ על האיש היקר הזה בחום, מקווה לא להתקשר אליו בנושאים האלה שוב אבל הוא בהחלט האיש הראשון אליו אפנה בכל נושא כזה!

סיפורים נוספים

מה המספר שלך?