סיפורה של נורית

שלום לכולם, שמי נורית בת 53 מתגוררת בנופי אביב בבית שמש. אני רוצה להשאיר פה המלצה חמה על בחור חרוץ, מקצועי, פיכח ואדיב והוא כמובן מאיר דרייר המנעולן.

לפני כמה שבועות חזרתי הביתה בשעות הערב, וגיליתי לצערי שהדלת שלי חצי מפורקת. ישר הבנתי שפרצו לי הביתה ונכנסתי לחרדה ולפחדים שהפורץ או הפורצים עדיין נמצאים בביתי. לרוע מזלי בעלי בדיוק נסע לבקר את הוריו באשדוד, לא רציתי להטריח אותו ולהתקשר כי ידעתי שהוא יעזוב הכל ויגיע.

כנ"ל לגבי ילדיי שכבר עזבו את הבית ולא גרים בבית שמש. דפקתי לשכנה שלי ודלת ושתינו לא באמת ידענו מה לעשות, אם לנסות להיכנס או לא. איכשהו עלה הרעיון להתקשר למאיר, שענה ודיבר איתי באדיבות שכזו עם קול מרגיע ושליו, שהבין שאני הייתי ממש בלחץ ומצוקה באותם רגעים.

מאיר ביקש ממני לחזור בזהירות אל מחוץ לדלת אם זה מתאפשר, יצאתי עם השכנה שלי, ומאיר ביקש לעבור לשיחת וידאו ולהאיר לו על הנזק שנעשה לדלת. 

בתוך רגע הוא הבין שמדובר בדלת מולטילוק שמאוד קשה לפרוץ, ראה את הסימנים והבין מתוך זה שהפורץ בכלל לא הצליח להיכנס. אל תשאלו אותי איך הוא הבין את זה כי אני לא יודעת, אבל הוא אכן צדק. לא היו פורצים בבית למרבה ההקלה שלי ושום דבר לא נגנב, ברוך השם רק נעשה נזק לידית שנשברה, שריטות מסביב וצילינדר עקום.

מאיר קיבל מיקום תוך כדי השיחה, הגיע תוך 10 דקות בערך, פרץ את הדלת (לא היה ניתן להכניס את המפתח לצילינדר), החליף מנגנון, שם ידיות חדשות, הביא כבר ספריי צבע ולאחר עבודה של 40 דקות בערך הדלת נראתה חדשה, כאילו כלום לא קרה לה – ובאמת בעלי שיחיה לא שם לב בכלל שקרה לדלת משהו עד שסיפרתי לו את הסיפור! 

מעבר לזה שמאיר הוא מנעולן מקצוען – נותן שירות מהיר, נקי וטוב הוא בנאדם משכמו ומעלה ותפעל את הסיטואציה הזאת ברמה שלא יכלתי לבקש בנאדם יותר טוב ממנו לתקרית הזו. באמת שזכיתי, וממליצה בחום לכולם.

סיפורים נוספים

מה המספר שלך?