סיפורו של איתמר

את העסק שלי בניתי ב-10 אצבעות. משרד רואי חשבון בוטיק שמציע שילוב של שירות חשבונאי יחד עם ייעוץ עסקי. יש לי מספר עובדים מסורים מאוד וחוג לקוחות נאמן. למעשה, זה מספק אותי, אני אוהב את העסק שלי ולא חולם להקים אימפריה.

מכיוון שהעסק שלי בינוני בגודלו, אני מחזיק במשרד קטן במגדל משרדים באזור ירושלים ולא מקפיד על אבטחה קפדנית משך כל שעות היממה. בתחילת דרכי התקנתי אי אלו מצלמות שבמהלך השנים חלקן איבדו את חוש הראיה שלהן וכן גם מבחינת נעילת המשרד, בדרך כלל במשך שעות היום, אנחנו לא מקפידים לנעול, אלא רק בסוף יום, לא חשבתי שגנבים "יתלכלכו" על העסק שלי, מילא, שילכו למשרדים אחרים, מאות עובדים, הרבה יותר אפשרויות עושק. אני, מה אפשר לגנוב ממני, את הסורק העתיק?

ככה התנהלנו לנו במשך שנים, צוות של 5 איש הכולל 2 רואי חשבון, 2 מנהלי חשבונות ומזכירה אחת.

באותו יום, יצאתי עם המזכירה שלי לפגישה דחופה עם לקוח. כשחזרנו, התברר שהארנק של מזכירתי נעלם כלא היה. היא השאירה אותו על השולחן המשרדי בטעות, כשבתודעתה המשרד הוא מקום בטוח וכל אנשי הצוות נאמנים ומסורים מאוד.

כשגייסנו את מצלמות האבטחה לטובתנו, התברר שבמהלך הזמן בו לא נכחנו במשרד עקב הפגישה, נכנס בחור עם תלבושת של משלוחן מזון מהיר והרים את הארנק. הסרטון לא הציג דמות ברורה והתלונה שהגשנו במשטרה הייתה לא יותר מהליך פורמלי. ככל הנראה המזכירה שלי לא תראה את הארנק שלה יותר.

מעבר לתחושת האובדן וההפסד, הרגשנו כל יושבי המשרד שתחושת היציבות שלנו מתערערת. גניבה היא מקרה השומט במידה מסוימת את הקרקע מתחת לרגליים ומציג מציאות בה אדם זר מסוגל להיכנס לטריטוריה שלי ולעשות בה כבשלו.

קולגה שלי, לו סיפרתי את הסיפור, המליץ לי בחום על מאיר המנעולן המהיר. הוא טען שהוא אמין, יודע את העבודה ויעיל מאוד. אותו ידיד התקין לאחרונה מערכת אבטחה באמצעות איש מקצוע זה והתפעל מרמת השירות והמקצועיות.

הזמנתי את מאיר המנעולן המהיר שהיה הוגן מאוד, אכפתי ומסור לעבודתו. הוא הציע לי מספר אפשרויות כשהוא מפרט לי על יתרונות וחסרונות השיטות השונות. עזר לי לבחור בשיטה האופטימלית עבור תנאי המשרד וביצע את העבודה בדייקנות רבה. מה שהכי חשוב בכל הסיפור, הוא שהוא החזיר את תחושת הביטחון והיציבות למשרד כשהתקין מנעולי אבטחה מעולים.

מנעול חדש בדלת המשרד שהתקין מאיר המנעולן

מנעול חדש בדלת המשרד שהתקין מאיר המנעולן

סיפורים נוספים

מה המספר שלך?