סיפורו של בעל קליניקה פרטית

אהלן לכולם, אני רוצה לכתוב פה סיפור על מקרה שהיה לי עם מאיר המנעולן, תקרית לא נעימה שהייתה לי כשמאיר בא לתקתק עניינים והחזיר את הדברים לקדמותם.

ברשותי קליניקה פרטית באזור המרכז המסחרי רמת בית שמש ג'.

אנחנו מתעסקים במתן שירות פסיכולוגי, ברשותנו 3 מטפלים וקליניקה שעובדת לאורך רוב שעות היום. באחד הימים, סביבות השעה 12 קצת לפני יציאה לארוחת צהריים, הדלת נטרקה בטעות על ידי אחד הלקוחות שיצא והדלת לא נפתחה. רק לאחר חצי שעה שמטופל אחר בא לצאת הבנו שהדלת סגורה, והיינו בפנים 3 מטפלים ו-2 מטופלים. 

בהתחלה הכל היה ברוח טובה, אך אף אחד מאיתנו, לא אנחנו ולא המטופלים הם אנשי ידיים שיודעים לעשות משהו בנושא, בטח ובטח שאנחנו לא מחזיקים בקליניקה אפילו מברג, ולדלת פלדלת אין באמת אופציה של פריצה מהסרטים או משהו בסגנון.

בכל מקרה לאחד המטופלים היה שמור בזיכרון את המספר של מאיר, אחרי שהוא פרץ לו את הרכב לא מזמן, והרמנו לו טלפון. מאיר בדיוק טיפל בקריאה אחרת, למזלנו גם בבית שמש ולא רחוק מאיתנו. איך שמאיר אמר שהוא באמצע מקרה ושהוא מגיע תוך חצי שעה פה חשדתי. הרי כולנו מכירים את הבעלי מקצוע שאומרים שיגיעו בין 14.00-16.00 ומגיעים יומיים אחרי. 

למרבה ההפתעה מאיר הגיע תוך 25 דקות על השעון! מבחוץ הוא דיבר איתנו, הרגיע אותנו (אני הייתי קצת לחוץ, כבר היו לקוחות בחוץ ולא באמת חשבתי שדלת פלדלת יכולה להיפתח על ידי איש מקצוע עם ארגז כלים בלבד). שוב פעם מאיר ניצח את הסקפטיות שלי, אין לי מושג איך הוא פתח את הדלת הזאת אבל בטוח ששום פיצוץ או נזק משמעותי לא נעשה לה.

באותם רגעים שהוא פתח את הדלת בדמיון שלי הוא לא היה פחות מקוסם. כמובן שגם החיוך שלו מאוזן לאוזן תרם המון להרגעת האווירה, הדלת נפתחה תוך דקות ספורות מהרגע שהוא הגיע, הוא שלח אותנו להמשיך עם מטופלינו וסיים את העבודה לבד, השאיר לנו חשבונית (במחיר מאוד משתלם יש לציין) והחליף לנו את המנגנון שהיה מאוד ישן וחלוד. אז מאיר יקר אאחל לך המון הצלחה בהמשך הדרך יקירי, המלצות חמות לכל מי שזקוק לשירותי פריצה מכל סוג שהיא!

סיפורים נוספים

מה המספר שלך?