סיפורו של גדי

אשמח לשתף מהחוויה האישית שלי עם מאיר המנעולן ולתת המלצה חמה. זה בהחלט מגיע לו.

ביום שישי בבוקר התארגנו כל המשפחה לקראת חתונה משפחתית שנערכה באזור ירושלים (אנחנו תושבי הצפון). חתונה שלה חיכינו זמן רב, וההתרגשות הייתה גדולה, בעיקר בקרב הבת הבכורה שלי יעל, שקרובה מאוד לבת דודתה הכלה. הדרך ארכה כמעט כשעתיים והגענו בזמן לקבלת הפנים, הכל תיקתק ממש לפי התכנון.

בשלב הראשון אכלנו, נכחנו בחופה ואכלנו שוב, ואז התחילו הריקודים. כמו כל חתונה רגילה וטובה. עכשיו, אתם מכירים את זה שהרבה מהבנות המוזמנות מגיעות עם נעלי עקב גבוהים ודקיקים ואז הן מחליפות לנעליים שטוחות? זה גם מה שבתי הבכורה והמרוגשת רצתה לעשות. בשביל הנוחות היא השאירה מראש את הנעליים להחלפה באוטו שהיה בחניה של אולם האירועים. נתתי לה את המפתח שתלך להחליף נעליים בנחת.

היא החליפה נעליים, ובעודה יושבת על הספסל הקדמי, היא הניחה את המפתחות ליד נעלי העקב, ואז היא פשוט סגרה את הדלת ומיהרה לחזור לאולם כדי להמשיך לרקוד ולשמח את בת דודתה. כלומר- המפתח נשאר באוטו! האוטו ננעל אוטומטית לאחר מספר דקות.

כאשר ראיתי את בתי יעל רוקדת ושאלתי היכן המפתחות היא תפסה את ראשה בבהלה ורצה עימי לאוטו שכבר היה נעול, עם המפתח בפנים. החתונה תגמר בסמוך לכניסת השבת, אנחנו משפחה בת חמש נפשות ואין לנו איך לחזור הביתה. מדובר גם על אזור ירושלים וחששתי שלא יהיה מנעולן שיספיק להגיע לפני כניסת השבת לבצע את העבודה. כיוון שאנו גרים רחוק לא נוכל להשאיר את האוטו ולחזור לאסוף אותו בראשון, מה גם שיש בידינו אוטו משפחתי אחד.

רצה הגורל ושיחק המזל, אחד האורחים הירושלמים שבדיוק יצא וראה אותנו, הפנה אותנו אל מאיר המנעולן. הייתי בספק אם הוא יספיק להגיע, אם יסכים להגיע ומה תהיה עלות העבודה. הופתעתי לטובה. מאיר הגיע במהירות, לפני סוף החתונה ופתח לנו את הרכב בעדינות ויעילות ללא כל פגע. כך יכולנו להיות רגועים בהמשך החתונה ולהגיע הביתה כמתוכנן. הכי חשוב, בתי נרגעה (היא הרגישה לא בנח) ויכולנו לחזור ולשמוח.

מאיר המנעולן המהיר מבצע פריצה לרכב שננעל

פריצת-רכב-מאיר-המנעולן

סיפורים נוספים

מה המספר שלך?