סיפורו של יוסף

שלום לכולם, שמי יוסף, אני בן 68 ומתגורר בבית שמש. אני רוצה להמליץ פה על בחור משכמו ומעלה ושמו מאיר המנעולן. מאיר בחור מקצוען, הזמנתי אותו לעבוד ולהחליף לי מנעול, אחרי שהנכדים שלי שיחיו עד 120 שיחקו אצלנו בבית, ומכל המשחקים שאשתי קנתה להם דווקא המנעול של הדלת היה המשחק האהוב עליהם.

למי שיש נכדים או ילדים תאומים יודע מה קורה שהם מתחילים להתווכח, והם מתחילים לריב ולצרוח ולך תשתלט עליהם. אז בואו נקצר לכם את הסיפור הלא כל כך מעניין ואספר שבסוף אחד מהם נעל את כולנו בבית וזרק את המפתחות מקומה שביעית וכל זה רק כדי שאח שלו לא יקבל את המפתחות. נו טוב.

אז התקשרנו לשכן ושלחנו אותו לחפש ומה לא עשינו וכלום, כאילו האדמה בלעה את המפתחות. הבן שלי פתח את האינטרנט והוציא את המספר של מאיר, וגם ישר התלהבנו ממנו כי ראינו את האתר היפה שלו וגם ראינו שהוא פורץ מוסמך עם תעודות מהמדינה ומומחה בכל סוגי הפריצות.

הרמנו לו טלפון וסיפרנו לו את הסיפור. מאיר שמע שמשפחה שלמה תקועה בבית, הבטיח שהוא מתייצב תוך פחות משעה, שאני אישית עוד לא נתקלתי בבעל מקצוע שמגיע פחות משעתיים שלוש, ומהמהירות שבה הוא הגיע אפשר להבין שהוא עזב הכל ופשוט בא.

כמו הגיבור שלנו בסוף של סיפור טוב. במהירות שלא חלמתי עליה אפילו הוא פתח קודם כל את הדלת, בשקט ובמקצועיות. כמובן שכל המשפחה שזה 11 מבוגרים ו- 9 ילדים פתחה במחיאות כפיים סוערות ובאמת שהרבה שמחה הייתה באוויר כי עם כל הצחוקים בהתחלה הייתה כבר אווירה לא נעימה של לחץ באוויר והילדות התחילו כבר לבכות.

מאיר פתח את הדלת ועם חיוך גדול גם החליף את המנעול את הצילינדר והידיות, השאיר הכל נקי ונתן לי שירות באמת יוצא מן הכלל. אני ממליץ על מאיר בחום לכל אחד, הבחור מקצוען, איש טוב, צנוע עם מידות טובות שיודע מה הוא עושה. בהצלחה מאיר יקר!

צפו ביוסף ממליץ על מאיר המנעולן המהיר

סיפורים נוספים

מה המספר שלך?