סיפורו של משה

מקובל לומר שהבדואים הם גששים מעולים. אם אשתמש במשל הזה בתחום המקרקעין, אוכל להגדיר את עצמי כגשש נדל"ן מעולה. כמו כל נדלניסט משופשף שמכיר את השטח מספר שנים, אני מסוגל להריח מרחוק עסקאות מוצלחות ולברור הזדמנויות רווחיות מתוך ים ההצעות העסקיות שמציף את השוק.

אותו בוקר "כשהקשבתי לאדמת שוק הנדל"ן", היה נדמה לי שאני שומע צעדים ברורים מאוד של הזדמנות עסקית הצועדת לעברי. לא נתתי עצמי להסתמך רק על אינטואיציה וביצעתי בדיקה מקיפה. זו הייתה עסקה, מה זה עסקה?! שנים שאני שוכר משרד במודיעין ומממן מזכירה צמודה רק כדי לזכות להיות שותף בעסקה מהסוג הזה. מה גם שמלבד הרווח הכספי, עורבו כאן גם היבטים של מוניטין ופרסום, בקיצור, אם אני חתום על העסקה הזו – אני עושה פיס.

יצרתי קשר עם הגורמים המתאימים וזימנתי אותם לפגישה שבוע לאחר מכן, אותו שבוע עבדתי קשה בניסיון להפעיל קשרים ולדאוג שהעסקה הזו תעבור תחת ידי דווקא.

בימים אלו כשהסתכלתי על המשרד שלי בפרספקטיבה של אדם מבחוץ, החלטתי שהדלתות נראות מיושנות מדי ועלולות להותיר רושם שלילי על המוזמנים לפגישה. לא התחשבתי בעובדה שלפני 3 שנים ביצענו החלפה של כל דלתות המשרד והחלטתי על רכישת דלתות חדשות. יום לפני הפגישה הגיע מתקין והתקין דלתות פנים וחוץ מהודרות, עשה יופי של עבודה.

אבל מה, כמו בכל הסיפורים, בהם השודד עוזב רגע לפני שהמשטרה מגיעה וטבעת היהלום היקרה נזרקת לפח האשפה, גם כאן, היה חייב להשתבש משהו.

שעה לפני הפגישה, אני מגיע למשרד ודלת המשרד לא נענית לי. מנסה שוב ושוב, פונה למתקין הדלתות, שוב, כמו בסיפורים, הוא לא זמין. אני מתחיל לשקול אפשרויות של העברת הפגישה ללוקיישן חלופי, נזכר שהמחשב האישי שלי במשרד, לא מוצא זמן להלקות את עצמי על חוסר האחריות.

ברגעים הבאים המזכירה שלי, בעלת תושייה, נחלצת להשיג לי מנעולן חירום. היא מזינה אחד בשם מאיר דרייר שמבטיח לבוא מהר ככל האפשר.

בניגוד לסיפורים, הוא מגיע. מציאותי מאוד ומהיר מאוד. נראה שהוא מיומן בהחלט בהחלפת צילינדרים וכל המסתעף, כי תוך מספר דקות דלת המשרד פתוחה לרווחה והמחשב האישי שלי קורץ אליי, כאילו לפני רגע לא הפרידה ביננו חומה עבה.

מתחשק לי באותו רגע לחבק את הבחור הזה ולהרעיף על ראשו את כל הברכות. הפגישה תוכל להתקיים בזמן!

לאחר 25 דקות, אנחנו ישובים במשרד, כאילו כלום לא קרה, דנים בפרטי העסקה לשביעות רצון התדדים. היו מאז עוד מספר פגישות וכמו בסיפורים הטובים העסקה הזו נגמרת בהפי הנד נפלא שאילולא הכרתי את מאיר המנעולן המהיר, ייתכן ומעולם לא הייתה מתבצעת.

דלת המשרד כמה רגעים לפני שמאיר המנעולן פורץ אותה

דלת המשרד רגעים לפני שמאיר המנעולן פורץ אותה

סיפורים נוספים

מה המספר שלך?