סיפורו של מ.נ.מ.

אני תושב מבשרת וכמו בכל בוקר קמתי לצאת לעבודה ולפזר את הילדים במוסדות לימוד כשאני מגלה שהאוטו לא נפתח. הבת שלי יורדת עם הילקוט כשהיא בוכה שיש לה מסיבה והיא חייבת להיות בזמן, הבן מגיע ומודיע שהמורה אמר שאם עוד פעם אחת הוא מאחר שייקח את הדברים וילך ובתוך פקעת העצבים הזו אני צריך לנהל את המצב בהיגיון ולהחליט מה עושים. אני מחליט לשלוח את הילדה עם השכנים לבית הספר, היא מעקמת את האף ומסכימה ואח"כ שולח הודעה למורה של הילד שהוא עתיד לאחר היום שלא באשמתו, כן באשמת האוטו שסגור כמו היה בונקר צבאי.

בשלב הבא אני מנסה לאתר פורץ מנעולים באזור. הפורץ שאני מכיר עוד מימיהם של ההורים שלי, על המזל, שוהה בחו"ל ועוד אחד שחבר ממליץ לי עליו כמו להכעיס בדיוק היום שוכב במיטה עם 40 מעלות חום.

אני מחליט לבדוק בגוגל איזה מנעולן מומלץ קיים באזור ומחליט לנסות את מאיר המנעולן המהיר. הוא מתשאל אותי על המקרה, מתעניין בסוג הרכב ובעוד כמה פרטים ומבטיח להגיע במהירות האפשרית. אני מחליט בינתיים להפוך את זמן ההמתנה לשעת איכות עם הילד אבל שעת האיכות הופכת לרבע שעת איכות בלבד, כי מאיר מכבד את המותג ומגיע מהר מהצפוי. הוא ניגש לרכב וכמו פורץ מיומן מוציא את הכלים המתאימים. אני ובני מסתכלים עליו והוא במהירות שיא, בדיוק ובאחריות רבה משחרר את הדלת הנעולה ומאפשר לנו להתניע את הרכב כאילו לא היו דברים מעולם.

למפרע אני שמח שהיה לי זמן להעביר בשיחה עם הילד, שהיה זקוק להתעניינות אבהית. מאיר המנעולן הגיע בזמן הנכון, בדיוק אחרי שליבנו ביננו סוגייה חינוכית. הוא איפשר לנו להפליג ללימודים ולעבודה עם חיוך על השפתיים בזכות האדיבות שלו והאווירה הטובה אותה הוא משרה סביבו.

מאיר המנעולן המהיר פורץ רכב

מאיר המנעולן המהיר פורץ רכב

סיפורים נוספים

מה המספר שלך?