סיפורה של נועה

אנחנו משפחה שגרה באזור המרכז ואוהבים מאוד לטייל עם הילדים. באחד מימי השישי של אפריל החלטנו לערוך טיול יומי בפאתי ירושלים באזור שקרוב יחסית לבית שמש. לצערנו נפלנו על יום חם מאוד, אבל החלטנו לצאת מוקדם מספיק כדי לא להיקלע לשעות החמות של היום.

יצאנו למסלול וסיימנו קצת אחרי השעה שרצינו. אבל כשחזרנו לאוטו, הוא לא נפתח! כנראה בגלל החום אחד המנגנונים באוטו נתקע. ניסינו לפתוח את האוטו כמה פעמים ובדרכים שונות ולא הצלחנו. לא הבנו מה קרה כי לפני רגע הגענו עם האוטו עד למסלול הטיול בלי בעיה בכלל.

בעלי והבן הבכור מנסים לפתוח את האוטו ובינתיים אני עם הבן האמצעי ושתי התאומות הקטנות, שבוכות מעייפות וחום. פתאום קלטנו שכבר השעה 12:00 בצהריים, והשמש קופחת על הראש, כשזה יום חם מאוד לתקופה זו של השנה, אפילו חמסין. אני והילדים חוזרים לכיוון תחילת המסלול כדי למצוא צל, בעוד בעלי והגדול ממשיכים לנסות לפרוץ לאוטו ולהתקשר לחברת המכוניות, אבל ללא הצלחה.

בשלב הזה גילינו שנגמרו כל המים שהיו ברשותנו! השארנו צידנית עם מים באוטו ואין לנו גישה אליה. אנחנו תקועים, רעבים, עייפים, פוחדים להתייבש והקטנות לא מפסיקות לבכות.

החלטנו להתקשר למישהו מומחה שיפרוץ את המכונית בהקדם האפשרי. מזל שבדקנו על אנשי מקצוע באזור בית שמש, ככה הגענו למאיר המנעולן המהיר. הוא הבטיח שיגיע בהקדם האפשרי (זה גם המוטו שלו) וזה מה שקרה. בזמן שאנחנו מחפשים ברז מים לשתות, מאיר הגיע, נדמה לי שלא עברה אפילו רבע שעה. הוא שאל אותנו במהירות על מה שקרה עם האוטו ואז התחיל לעבוד.

מאיר המנעולן פורץ רכב שננעל

פריצת-רכב-מאיר-המנעולן

מזמן לא ראיתי בעל מקצוע כל כך יעיל! תוך שניות הוא פתח לנו את האוטו, עזר להניע ואפילו באדיבות רבה ולא צפויה עזר לי עם הילדים. הוא הלך רק לאחר שווידא שהאוטו מניע, המזגן פועל ויש ברשותנו מספיק מים. אם זה לא מספיק- הוא גם ליווה אותנו ברכב שלו עד לאזור בית שמש כדי לוודא שהכל תקין. המסלול היה יפה, אבל היום היה מאתגר ומזל שהסיום היה מפתיע לטובה. עד היום הילדים לא מפסיקים לדבר עליו!

סיפורים נוספים

מה המספר שלך?