סיפורם של יעל ואבירם

לפני כשנה תכננתי להפתיע את אשתי במסיבת יום הולדת כמו שכתוב: על חוף הים, בנוכחות כל היקרים לה, כולל ארוחה חגיגית ותוכניה אטרקטיבית. אז רציתי.

אחרי חודשים של תכנון אסטרטגיה, גיבוש קונספט, תיאום עם המשתתפים, הזמנת מקום, קייטרינג, ביצוע תוכנית ויותר מהכל: עריכת המסיבה מתחת לאפה של יעל, הייתי בטוח שהקטע הקשה מאחורי – המסיבה מוכנה וכל מה שנשאר זה לגרום ליעל להאמין שאני לוקח אותה לערב נחמד במסעדה.

יעל, שחוש הריח המפורסם שלה לא פעל כנראה, לא חשדה בכלום. היא ירדה איתי לאוטו כשהיא לא משערת מה טומן הערב הזה בחובו עבורה.

האמת, שגם אני לא צפיתי את ההמשך.

"המפתחות של הרכב, איפה הם?", מתברר שהאדמה פתחה תיאבון והחליטה לבלוע את שני צרורות המפתחות שלי על מפתחות המשרד והרכב. לא! אני חייב בעוד שעה ועשר דקות להיות בחוף הים באירוע המושקע ביותר שהפקתי בחיי, זה לא באמת קורה לי! והבגאז' מאחורה – הוא מלא בבלונים ובאביזרים הקשורים בתוכנית!

יעל לא ממש הבינה מה ההיסטריה, היא הציעה שנבצע חיפוש בנחת ובמקרה הכי גרוע נלך ברגל לבית קפה באזור ונחדש מחר את המפתחות.

אני, כמעט עם דמעות בעיניים, התעקשתי כמו ילד שאני רוצה דווקא מסעדה רחוקה ודווקא ברכב שלנו, לא מונית, לא אוטובוס.

למעשה, היא התנהגה באצילות, כי כל אישה אחרת היתה חושבת שבעלה החליק על בננה או משהו בדומה…

הלכתי לחפש שוב בחדר העבודה שלי, תוך כדי שאני מנסה לאתר בגוגל פורץ רכבים מקצועי ומהיר באזור ירושלים. שעון החול הלך ואזל ודמיינתי איך האורחים מגיעים כשחתני הערב תקועים בביתם כשהם שרועים על הרצפה במטרה לזהות אם המפתח לא נכנס אל מתחת לספה.

הזמנתי מנעולן מבית שמש שמצאתי בגוגל, מצא חן בעיני שהוא הגדיר את עצמו כמהיר. בינתיים נשאתי תפילה שנוכל לנסוע במהירות הבזק מבלי שהאירוע יהפוך למביש.

מאיר הגיע במהירות של שד. הוא סקר את המכונית, שאל כמה שאלות ופנה לפרוץ את הרכב. הוא הבין את הדחיפות ופשוט עשה ככל יכולתו כדי למהר את הקצב. הרכב התגלה כעקשן לא קטן אבל מאיר לא נרתע ואחרי כמה דקות, הרכב היה פתוח.

מאיר-המנעולן-המהיר-פורץ-רכב

שלפתי במהירות מהבגאז' את האביזרים הנדרשים וביקשתי ממנו בתחינה אם יוכל להקפיץ אותי ואת אשתי לגן האירועים. הוא הסכים ומצאנו את עצמנו באיחור של בסך הכל רבע שעה אחרי כל הסאגה. הרשיתי לעצמי לפלוט אנחת רווחה ולסדר את העניבה כמו בעל אירוע רגוע שיצא מהבית מספר שעות לפני הזמן.

איך היתה המסיבה? עד היום אנחנו נהנים לשחזר אותה יחד, כשהרגע הקריטי ההוא של נעילת הרכב, משמש בסך הכל רכיב נוסף בחוויה. זה הזמן להודות לך מאיר המנעולן המהיר שעומד מאחורי המילים שלו ומגיש מניסיון, שירות מקצועי מהיר ויעיל.

סיפורים נוספים

מה המספר שלך?