סיפור מקרה על שירותי פריצת בתים בלילה

לפני התקרית הדי עצובה ומצחיקה שהייתה לי, שמעתי על מאיר מכמה וכמה חברים כבנאדם עם נשמה גדולה, אחד כזה שתקרא לו בכל שעה והוא יגיע לעזרתך.

אז קיוויתי שלא אצטרך להיעזר בו אבל הנה גם לי זה קרה – ואחרי חתונה של זוג חברים מאוד קרוב הגעתי הביתה במונית, אחרי ערב רווי באלכוהול ושמחה. אני מוציא את הצרור מפתחות עליו יש מפתחות למשרד, לבית של בת זוג שלי ועוד כמה מפתחות לא רלוונטיים, מכניס את המפתח למנעול ומנסה לפתוח את הדלת.

מנסה ומנסה ולא מצליח, וכמו גבר מגודל במקום להוציא את המפתח ולנסות מפתח אחר אני ממשיך להיאבק בכוח עד ששברתי את המפתח בתוך הדלת. גאון אה?

מהון להון אני יושב אבוד במבואת כניסה לבית, קולט ברגע קטן של פכחות שהמפתח השבור הוא בכלל המפתח של המשרד (גם בבית שלי וגם במשרד הדלת היא פלדלת) ומבין שהסתבכתי.

אז אני מתקשר לאחד החברים שהמליץ, הוא שולח לי את המספר ובאמת שלא ציפיתי אבל אחרי 3 צלצולים בדיוק אני מקבל מענה ממאיר, בקול פיכח כאילו התקשרתי אליו בתחילת יום העבודה שלו. בהסבר רופף מאוד שלי הוא מיד הבין את התקלה, לא השאיר את הנושא המחיר בערפל כמו שהרבה בעלי מקצוע בתחום עושים וישר אמר לי פחות או יותר כמה העבודה שלו תעלה כולל פירוט של מרחק מהקריאה, העבודה עצמה והחומרים שכנראה הוא יצטרך להחליף (צילינדר, ידיות וכו').

למזלי הוא בדיוק היה לקראת סוף קריאה קודמת שלו, ותוך חצי שעה הוא כבר התייצב בביתי, אני כבר בין יושב לשוכב במבואה חצי מעולף. כמו מושיע הוא הגיע עם חיוך גדול, עודד אותי ואת ההרגשה הלא נעימה שהייתי בה ואמר לי שיש לו "10 כמוני בלילה", פרץ את הדלת תוך 10 דקות, ותוך 40 דקות בערך הוא כבר החליף לי צילינדר, מנעול, ידיות, ניקה מסביב והסביר לי על המנגנון החדש. 

אני לא נוטה לכתוב המלצות בדרך כלל אבל עם שירות כזה לא נפרגן? תודה גדולה למאיר היקר.

סיפורים נוספים

מה המספר שלך?