סיפור על מקרה של חילוץ באמצע הלילה

אני רוצה להמליץ פה על מאיר המנעולן – וזאת אחרי פעם שניה שהוא באמת מציל אותי וכנראה גם לא האחרונה, לפחות עד שלא ימציאו מפתחות עם איתורן שאפשר להתקשר אליהם.

בפעם הראשונה זה היה מקרה מאוד "קלאסי".

אני עובדת בירושלים, לא רחוק מהשוק באזור נחלאות (מי שמכיר יודע כמה פקוק וצפוף בשעות אחר הצהריים). אני מסיימת עבודה ב- 16.00 וכמו כל סוף יום מכינה את עצמי נפשית לפקקים. שמחה ומאושרת מגיעה לביתי בבית שמש, ברמת אברהם למי שמכיר. מכניסה יד לתיק העמוק שמפוצץ במלא פריטים לא חשובים, מחפשת ומחפשת – אין מפתח.

לא מאמינה שזה קורה לי ושופכת את התיק על הרצפה ושום דבר. מתקשרת לקולגה שלי בעבודה ואכן, האבדה יושבת על השולחן במשרד שלי. גאונה. תוך כדי שאני ממררת על החיים שלי עם החברה על הקו היא ממליצה לי על שירותי פריצת דלת ובאותו רגע לא היה אכפת לי לשלם את המחיר של נסיעה של יום חמישי בשיא הפקקים בין העבודה לבית שלי.

פותחת את האינטרנט ובאמת שלא היה אכפת לי מי יגיע, אבל שמאיר הגיע הבנתי כמה כן היה לי אכפת!

מאיר הגיע תוך 20 דקות מהרגע שהזמנתי אותו, פרץ לי את הדלת תוך 3-4 דקות ולקח לו עוד 10 דקות בערך להחליף את המנעול ועוד להסביר לי על המנגנון החדש. שירות מדהים מדהים מדהים ובחסות איש מדהים עוד יותר.

בפעם השניה, נו טוב.. חזרנו בעלי ואני מחתונה "מבושמים קלות". בגלל ששתינו הזמנו מונית וגילינו שהמפתחות של הבית נשארו באוטו. טיפוסי מאוד.

אקצר לכם את הסיפור ואת הריב של מי אשם (ברור שבעלי) ואחרי שהצלחנו להרגיע רוחות נזכרתי במאיר ושהוא היה שמור לי בטלפון. קצת בחוסר נעימות שלחתי הודעת וואטסאפ ב-2 בלילה, ולהפתעתי הבנאדם ענה לי תוך כמה דקות, התקשר חזרה ושהסברתי לו הוא ענה שאין שום בעיה והוא נותן שירות 24/7.

מאיר הגיע תוך 15 דקות וכמו בפעם הקודמת תוך חצי שעה היה כבר אחרי העבודה. חשוב לציין ששתי העבודות נעשו במחיר בהרבה יותר נמוך ממה שציפיתי! ממליצה בחום!

סיפורים נוספים

מה המספר שלך?