סיפורה של שרה

מאיר הוא מנעולן עם לב זהב וידי זהב! מדובר על מנעולן אמין ומקצועי. הוא הגיע אלי בזמן אמת והוציא אותי מסיטואציה לא פשוטה.

אני גרה בירושלים עם שני הילדים הקטנים שלי. באחד הימים של מלחמת חרבות ברזל, בזמן שאני מחפשת את המפתחות לבית, פתאום התחילה אזעקת צבע אדום. זאת הייתה סיטואציה מאוד מלחיצה במיוחד כי הייתי עם הילדים ולא הצלחתי למצוא את המפתחות בשום מקום!

עזבנו את כל הדברים שלנו בכניסה לבית וברחנו מהר לשכנים. נשארנו שם כמה דקות בתקווה שלא תהיה עוד אזעקה, אבל בכל מצב ידעתי שברגע שיש קצת הפוגה אני מיד מחפשת מנעולן כדי לא להישאר מחוץ לבית כשהילדים מבוהלים. בשלב הזה התקשרתי למאיר המנעולן שישר הבין את התסכול שלי וקודם כל הרגיע אותי ואמר לי שהוא בדרך אלי למרות האזעקות!

הוא הגיע במהירות, היה סופר נחמד ושירותי ומיד ניגש לטפל בדלת כדי שנוכל להגיע למרחב מוגן בהקדם. כל התהליך היה מהיר ומקצועי בצורה מדהימה, בלי שיגרם נזק לדלת או למנעול. מאיר גם הציע להחליף לנו צילינדר ולספק לי מפתחות חדשים. ויותר מזה – אחרי שסיים עם הפריצה של הדלת הוא נשאר וניסה לעזור לי להבין איך ואיפה אני יכולה לאחסן את המפתחות כדי שלא יהיה שוב מצב שהם הולכים לאיבוד ואני נתקעת.

מאיר המנעולן פורץ את דלת הכניסה

מאיר המנעולן פורץ דלת

להיתקל בבעל מקצוע כל כך אנושי ומקצועי זה ממש לא מובן מאליו, וזה כל כך קריטי במיוחד בתקופה הזאת שיש מצבי חירום.

ובנוסף לעבודה המדהימה שהוא עשה והתמיכה שהוא נתן לנו באותם רגעים, אני חייבת לציין שהמחיר היה ממש נוח והפתיע אותי, במיוחד בגלל שהוא הגיע מהרגע להירגע וליווה אותי לאורך כל הסיטואציה החל מהטלפון ועד אחרי שנכנסנו הביתה!
מאיר המנעולן המהיר הוא אלוף אמיתי ואני ממליצה בחום להתקשר אליו!

סיפורים נוספים

מה המספר שלך?